La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884624
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-462-4
Páginas:
322
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

29,00 €

Despues:

27,55 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Cátedra de multilingüisme  Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el marÇ de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines práctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Cátedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniéncia de fer aquell intercanvi d'estudis i experiéncies era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en catalá) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica  i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar  en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'área de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que  plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competéncia trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teórics i práctics sobre el desenvolupament dels factors que  influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

Otros libros del autor en Picking Pack Logroño

Materia en Picking Pack Logroño

  • Ise economics -5%
    Titulo del libro
    Ise economics
    Samuelson
    Mc graw hill education (uk)
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    76,91 €73,06 €

  • (p).avaliaçåo de empresas.(2ºed.) -5%
    Titulo del libro
    (p).avaliaçåo de empresas.(2ºed.)
    Damodaran, Aswath
    Pearson-prentice hall
    No disponible

    46,10 €43,80 €

  • Los videojuegos -5%
    Titulo del libro
    Los videojuegos
    Gil Juárez, Adriana
    Uoc editorial
    Los videojuegos, juguetes y tecnologías a la vez, son fascinantes por partida doble. Aprender sobre videojuego...
    No disponible

    12,50 €11,88 €

  • LADO POSITIVO DEL FRACASO, EL
     IBD
    -5%
    Titulo del libro
    LADO POSITIVO DEL FRACASO, EL
    MAXWELL, JOHN C.
    Ibd podiprint
    La diferencia entre la persona promedio y los triunfadores es el concepto que tiene del fracaso y cómo lo enfr...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    14,73 €13,99 €

  • Poner fin al desempleo. ¿queremos? ¿podremos? -5%
    Titulo del libro
    Poner fin al desempleo. ¿queremos? ¿podremos?
    Molinas, César / García Perea, Pilar
    Deusto
    Con la desgarradora cifra de más de cuatro millones de parados, el mercado laboral español es una aberración...
    No disponible

    17,95 €17,05 €

Uoc editorial en Picking Pack Logroño

  • Las empresas y el sector público -5%
    Titulo del libro
    Las empresas y el sector público
    Mabras Granell, Jordi
    Uoc editorial
    En estos momentos de crisis, en los que se han reducido por motivos obvios los clientes potenciales de las empr...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    14,50 €13,78 €

  • Pedagogías de lo social -5%
    Titulo del libro
    Pedagogías de lo social
    Ucar, Xavier
    Uoc editorial
    En una sociedad simple, estructurada por clases y por instituciones cerradas, las pedagogías son simples y est...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    16,01 €15,21 €

  • Biografías al descubierto. Historias de vida y educación social -5%
    Titulo del libro
    Biografías al descubierto. Historias de vida y educación social
    AA.VV
    Uoc editorial
    La idea de escribir un libro sobre cómo podemos utilizar y aplicar las  historias de vida en la educación soc...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    19,00 €18,05 €

  • Llenguatge publicitari. Estratégies i creativitat publicitáries -5%
    Titulo del libro
    Llenguatge publicitari. Estratégies i creativitat publicitáries
    AA.VV
    Uoc editorial
    El llenguate publicitari, títol i pal de paller d'aquest llibre que presentem, és l'instrument que utilitza l...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    20,00 €19,00 €

  • La musicoterápia -5%
    Titulo del libro
    La musicoterápia
    Jauset, Jordi
    Uoc editorial
    Us heu demanat mai perqué us agrada més un estil musical que un altre Perqué la música és capaÇ d'alterar...
    No disponible

    9,90 €9,41 €